21 september 2017Pieter Derks speelt Spot (reprise)

Cabaretier en columnist Pieter Derks speelt de reprise van zijn voorstelling Spot tot en met april 2018.

Cabaretier en columnist Pieter Derks speelt dit seizoen tot en met april zijn voorstelling Spot. Klik hier voor de volledige speellijst hier en hier voor de recensies.

'Verbale slapstick' NRC ★★★★

In Spot keert Pieter de wereld opnieuw binnenstebuiten. Van het kleinste leed tot het grootste nieuws – met rake grappen belicht hij alles van de andere kant. Lichtvoetig, scherp en in een roemrucht tempo dat je anderhalf uur lang op het puntje van je stoel houdt. Hij heeft zich voor deze voorstelling maar één ding voorgenomen: alles dat zichzelf serieus neemt moet bespot. Zodat we een hele avond opgelucht kunnen lachen om de wereld, het nieuws, en nog belangrijker: onszelf.

CREDITS
Tekst, spel & muziek: Pieter Derks
Regie: Jessica Borst
Techniek: Andreas Breiter, Sjoerd Hogendoorn & Paul van Oost
Decorontwerp: Mirjam Grote Gansey
Lichtontwerp: Wilfred Loopstra
Kleding: Karakter Gouda
Foto: Merlijn Doomernik
Ontwerp poster: buro RuST

Pieter Derks (1984) maakte zijn eerste theaterprogramma in 2006; Spot is alweer de zevende titel. Naast zijn werk in het theater is Pieter columnist voor De Nieuws BV op Radio 1 en voor NU.nl.

Contactpersoon

Voor interviews, beeldmateriaal, perskaarten of meer informatie graag contact opnemen met: